Dvorana za ispraćaj iz šezdesetih godina na groblju u Grosuplju bila je koncipirana u tada aktualnom modernom govoru, kojem su zbog škrtih i pojednostavljenih oblika do pune izražajnosti nedostajali profinjeni detalji. Tako oblikovana dvorana za ispraćaj, smještena u parku ispred groblja, izgledala je neugledno i ogoljelo. S obnovom dvorana je postala ugodnija, a pritom nije izgubila dostojanstvo i karakter memorijalne arhitekture.
Arhitekti su se naizgled neznatne zadaće prihvatili s punim poštovanjem prema postojećoj koncepciji, dodajući joj samo ono što je nužno. Popravili su cjelinu i poboljšali je dodavanjem nedostajućih arhitektonskih elemenata, koji su brižljivo odabrani i skromno oblikovani. Preuređenjem su uspjeli bitno poboljšati odvijanje pogrebnog obreda, učinivši prostore funkcionalnijima i ugodnijima, a pojednostavljenjem su postigli pročišćenje do elementarnog, ogoljenog iskazivanja prostora. U prijelazima svjetlosti i sjena do izražaja je došao govor kamena, drva, stakla, građevnog materijala samog po sebi. Nova arhitektura cijelo vrijeme ostaje u pozadini događaja i moguće ju je pobliže shvatiti samo dodirom.